Minä päätin kasvaa aikuiseksi. En ole ihan sinut vielä asian kanssa, mutta näitä asioita nyt opettelen:

- en pysty vastaamaan enää kaikkiin ihaniin sähköposteihin, mitä saan. Luen ne kaikki ja lähetän tuulen mukana ajatuksen voimalla lähettäjille kauneimmat kiitokseni.

- Mesenger-viestejä en enää edes avaa jos näen, että siellä on jotain muuta kuin työasiaa tai viesti tutulta ihmiseltä.

- en ole etsimässä edelleenkään deittiseuraa. Minua on turha lähestyä romanttisessa "iskumielessä". Yleensä poistan nämä tapaukset heti kaverilistalta.

- siivoan pian muutenkin kaverilistaani. Siitä älköön kukaan loukkaantuko: jos poisto aiheuttaa pahan mielen, kysy vaan uudestaan kaveriksi :)

- huomaan, että jatkuva ajan kanssa kilpajuoksu saa minut voimaan henkisesti pahoin. On pakko priorisoida asioita. Riittämättömyyden tunne on ahdistava.

- kirjoitan kolmatta kirjaani intohimolla. Kirjoitustyyli on minulle uusi ja haluan paneutua siihen kunnolla. Kirjoittaessani en kaipaa mitään keskeytyksiä. Blogini on toistaiseksi tauolla samasta syystä: keskityn kirjaan rientojeni lomassa.

- jos kirjani (Häivähdyksiä) jonakin päivänä napataan ulkomaan levitykseen, olen superonnellinen MUTTA : teille oman maan lukijoille uudenkin kirjani rakkaudella kirjoitan <3

- on niin valtavasti asioita mitä haluaisin ehtiä tehdä, mutta teen mieluummin hyvin ne asiat, joihin ryhdyn. Eli priimaa pukkaa :) :) :)

- opettelen sanomaan myös ei..sekin on haasteellista mutta henkisesti vapauttavaa: minulla on oltava aikaa rakkaimmilleni --> vain siten olen onnellinen!

Rajoja kiihkeästi etsivä Marja

Sanna-Lehto_PaperiT_uk_ewsHh.jpg