Olen nyt kolme viikkoa riutunut typerässä flunssassa puolitokkurassa. Se on minulle ihan oikein, sillä olen noin 10 vuotta jo saanut olla terve kuin pukki. Elimistö on viisas - se antaa signaaleja. Tällainen taulapää ei signaaleista perusta vaan lääkitsee itse itseään - konjakilla :)

Olen oikeasti yrittänyt lepäillä, mutta juuri nyt joka viestintäväline huutaa, kaikilla on enemmän tai vähemmän kiire.. Niin on minullakin: konserttijärjestelyt ovat kiivaimmillaan! Päivän joka minuutti on pullollaan puuhaa, päätöksiä ja viestejä ristiin rastiin.

Ei silti, organisointia minä rakastan, aivot saavat jumppaa oikein kunnolla..

Konsertista muutama asia selvyyden vuoksi, joita on kyselty:

- Mersusta luovun 31.1.2016 --> siksi syntyi hanke luentoautosta, jota tämä hyväntekeväisyyskonsertti tukee
- moni on kysynyt, voiko lahjoittaa pääsylipun hinnan, kun haluaisi tulla, mutta ei pääse. Kiitos kyllä saa tukea ihanat ihmiset (eikä lipun hinta ole minimi - joka € on sydämestä annettu!)
- saaja: Konserttitili M.Korhonen FI93 5408 0420 0775 10. Viesti: Lahjoitus
- lipussa oleva numero EI ole istumapaikan numero, vaan JOKA LIPPU osallistuu kylpylävuorokauden + muiden palkintojen arvontaan

- monitoimitalon osoite puuttuu julisteesta: Sivulantie 11, 43100 Saarijärvi
- lippuja saa siis ostaa Saarijärvellä: Studio PMK, Krissen Frisee ja AD Juhan Autohuolto. Vieraspaikkakuntalaiset tilaavat liput minulta [email protected] tai p
. 040-1656882.
MARJAMATKALLA_juliste_nettiin.jpg

Nähdään pian Saarijärvellä :) Marja & co.