Olen tyytyväinen elämääni. Olen jotenkin tottunut uuteen, melkein 15 vuotiaaseen minääni (halvaannuin 26.10.2004). Huomaan, että kaikki eivät sitä usko, mutta nautiskelen elämästäni tällä hetkellä ehkä enemmän kuin koskaan; olen saanut kolme varsin älykästä nuortani maailmalle, itse en enää kärsi epävarmuudesta kelpaanko tähän maailmaan omana itsenäni ja jokaisen päivän osaan nyt ottaa kiitollisuudella vastaan.

Tiivistäen: luotan, että elämä kantaa. Tiedän, ketkä minua rakastavat ja keihin voin luottaa ja päinvastoin.

Mietin toki tätä pinnallistunutta maailmaa useinkin. Onko maailma sittenkään pinnallistunut vai asettaako media meille "miinoja", joihin lankeamme? Asensin juuri itselleni "klikinsäästäjän" välttyäkseni klikkaamasta iltapäivälehtien "roskapaskauutisia", jotka eivät mielestäni ansaitse somenäkyvyyttä ainakaan minun välitykselläni!

Minua niin ärsytti erään turhan julkkiksen otsikointi: "X ei pysty kävelemään". Ensin hieraisin silmiäni ja myötätuntoisena klikkasin jutun auki.. Ei ole todellista! Jutun sisältö oli: kyseinen töröhuuli oli saanut KAKSI RAKKOA JALKOIHINSA! Ketä kiinnostaa? Jos kyseinen henkilö itse ei ole hakenut asialle julkisuutta, niin mistä muuten valtakunnan lehti voi edes tietää jonkun varpaanväleistä?

Kiinnostuin tämän somehelmen sielunelämästä sen verran, että tunnustan nenä pitkällä kyylänneeni, josko saisin lisäinfoa. Kappas, odotukseni palkittiin nopeasti: botoxhinkit heiluen joku firma sai seksikkäälle bileasulleen etelän lämmössä mainosta. Just tällainen työnteko on nykyään tehty tavoittelemisen arvoiseksi.. Ja minäkin olen "piilotukenut" hommaa klikkailemalla lehtien linkkejä. Kolmas otsikko oli tyyliin "Selvisin siitä". Oikeasti? Hän oli selvinnyt jonkin aikaa ilman SOMEA! Omg..

Jotta ette menetä yöunia, kerrottakoon, ett¨ä hänet pelasti sisko, joka päivitti Instaa kun hän ei pystynyt...

Tarinan opetus --> KLIKINSÄÄSTÄJÄ!! Se näyttää esimerkiksi yhdellä tai kahdella sanalla jutun päällä todellisen sisällön: "rakot jaloissa" jne. Huh, kun sieppasi.. :) Lähetän Enkelin rakosta KUVAN lehteen , tärppääköhän?

Marja mustikka <367240118_910487382638176_435886101620169