Enkelit kuuluvat tiiviisti jokapäiväiseen elämääni. Niin, keräilen enkeleitä, uskon enkelten positiiviseen energiaan ja luotan "Marjan enkeleihin" , eli avustajiini.

Sain ensimmäisen enkelini teho-osastolle: se oli pieni, kaunis ristipistoenkeli ystävältä, jonka suloisen lapsen olin juuri samana kesänä siunannut maaäidin syliin. Rakas oppilaani, jonka silmät tuikkivat helisevää naurua yöllisellä tähtitaivaalla. Tuon ristipistoenkelin voimalla , vanhempieni seistessä sänkyni vieressä aloin uskoa elämän voittavan:. tunsin nimittäin, että kun äärimmilleni ponnistin, saatoin kääntää päätäni juuri ja juuri sen verran, että näin häivähdyksen pihapuusta...

Jostain syystä enkeleitä alkoi virrata sairaalaan ja jokaikiselle mietin oman "tehtävän" mielessäni :) Rakastuin hyväntahtoisiin enkeleihin ja päätin, että kun pääsen kotiin, alan jakamaan enkelten rakkautta ja suojelusta ihmisille, joista pidän, joita erityisesti haluan suojella. Näin olen tehnyt jo vuosia!

Enkeli on minulle viattomuuden ja turvallisuuden symboli. Hetkinä, kun on ollut vaikea luottaa Jumalaan, elämään ja huomiseen - olen turvautunut arkkienkeliini: mieleni on rauhoittunut ja olen tuntenut sisäisen rauhan laskeutuvan sisälleni.

Jokainen enkelin minulta saanut on erityinen minun elämässäni - kukin omana itsenään... ja jonkin syyn takia!

Viimeaikoina, kun tunnit vuorokaudessa eivät riitä enää mihinkään, olen kiittänyt Luojaani avustajaenkeleistäni <3 ! Olen aina tiennyt heidän arvonsa elämäni käsinä ja jalkoina, suunani ja kotini hengettärinä, mutta nyt, kun julkisuus taas vyöryy päälleni kirjahässäkän tiimoilta, en voi kuin kiittää näitä maallisia enkeleitäni, jotka repivät parastaan, mitä ikinä päähäni saankaan :)

Omat enkelini pyrähtävät parvena luokseni harva se päivä, kun "erityisapua" tarvitsen <3. Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos avustajaenkeleilleni <3 !

Huikeat loka-marraskuu ovat jo ovella, MUTTA EN PELKÄÄ, olen enkelten ympäröimä!!

Rakkaudella ja lämmöllä, Marja

unnamed-normal.jpg

Kuva : Sirpa Kaski